КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА УНІВЕРСАЛЬНА НАУКОВА БІБЛІОТЕКА ІМ.
О. ГОРЬКОГО»
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Інформаційно-бібліографічний
відділ
Досвід професійно-технічної
освіти зарубіжних країн
1.
966159 Два кита испанской экономики: опыт
развития малого и среднего бизнеса
65.9(4Исп)09 / под ред.
В. Л. Верникова ; Рос. акад. наук, Ин-т Европы. - М. : Весь мир,
Д22 2010. - 176 с.
С. 106-122: Ермольева Э. Профтехобразование: уметь учить и хотеть
постоянно учиться.
2.
953012 Модульные технологии: проектирование и
разработка образовательных программ :
74.56 учеб. пособие для сред. проф. образования /
[Олейникова О. Н. и др.]. - М. :
М74 АЛЬФА-М : ИНФРА-М, 2010. - 256 с.
С.
24-38: Связь содержания образовательных
программ с потребностями рынка труда:
зарубежный
опыт.
3.
943522 Педагогіка
і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб.
74.58 наук. пр. / [редкол.: Сущенко Т. І. (гол.
ред.) та ін.] ; КЗ "ЗОІППО" ЗОР, Класич.
П24 приват. ун-т. - Запоріжжя : [КПУ], 2008. -
Вип. 52. - 416 с.
С. 109-114: Кнодель Л. В. Дуальна система
професійної освіти в Німеччині: її
переваги та недоліки / Л. В. Кнодель, В. С.
Максимчук.
4.
954581 Педагогіка формування творчої особистості у
вищій і загальноосвітній школах : зб.
74.58 наук. пр. / Класич. приват. ун-т ; [гол. ред.
Сущенко Т. І. ; редкол. : В. Й. Бочелюк
П24 та ін.]. - Запоріжжя : [КПУ], 2010. - Вип. 6.
- 452 с.
С. 258-266: Леонтьєва О. Ю. Основні цілі та
особливості організації системи
професійної освіти в Данії.
5.
Аксенова Э. А.
Инновационные программы профессиональной подготовки школьной молодежи Швеции //
Педагогика. – 2007. - № 6. – С. 87-92.
6.
Боревская Н. Е.
Обеспечение доступности и привлекательности среднего профессионального
образования в КНР // Педагогика. – 2012. – № 7. – С.
109-119.
7.
Вишневская Н. Т.
Немецкая модель первичного профессионального образования // Труд за рубежом. –
2009. - № 3. – С. 27-43.
8.
Воробьев Н. Е.
Профессионально-техническое образование в Германии / Н. Е.
Воробьев, Е. В. Марчук // Педагогика. – 2008. – № 8. – С.
101-106.
9.
Гермольева Э. Г.
Примета мирового кризиса: ставка на профобучение (испанский подход) //
Педагогика. – 2009. - № 10. – С. 95-102.
10.
Копытов А. Д.
Инновационные педагогические технологии профессионального образования в
США и Германии / А. Д. Копытов, М. П. Пальянов // Педагогика. –
2009. – № 8. – С. 86-93.
11.
Кузнецов В. Профессия для будущего: ученичество и бизнес
: [зарубеж. опыт взаимодействия рынка
труда и системы проф. образования] // Нар. образование. – 2007. - № 1. – С.
194-199.
12.
Куценко В. І.
Професійно-технічна освіта - важливий чинник модернізації економіки : (зарубіжний
досвід) / В. І. Куценко, О. В. Гаращук // Агросвіт. –
2011. – № 9. – С. 57-60.
13.
Луговий В. І.
Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і
практична реалізація // Педагогіка і психологія. – 2010. – №
2. – С. 5-22.
14.
Мактавіш Г. Канадська система професійно-технічної освіти
// Управління освітою. Профтехосвіта: спецвип. – 2008. - № 27. – С. 7-9.
15.
Муравьева Н. В. Трансформация
системы профессионального образования и обучения // Труд за рубежом. – 2006. -
№ 3. – С. 60-77.
16.
Пальчук М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії
– третій етап європейської інтеграції // Вища освіта України. – 2010. - № 4. –
С. 96-102.
17.
Попко І. А. Розвиток професійного дистанційного навчання
у Франції // Вісн. Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. – 2012. – Вип. 28:
Військово-спец. науки. – С. 46-48.
18.
Постригач Н. Професійна освіта Греції // Проф.-техн.
освіта. – 2006. - № 4. – С. 35-37.
19.
Припотень В. Національні проблеми та зарубіжний досвід
професійної освіти та профорієнтації молоді // Вісн. КНТЕУ. – 2010. - № 5. – С.
120-127.
20.
Торопов Д. А.
Инновации в профессиональном образовании Германии
// Педагогика. – 2012. – № 8. – С. 113-120.
Комментариев нет:
Отправить комментарий